Obecné dotazy
1. Uzavřel jsem si pojištění online a vyplnil/a jsem špatné údaje.
Pokud jste ještě neuhradil/a pojistné, uzavřete si novou smlouvu. Stará smlouva neuhrazením pojistného automaticky zanikne. Pokud jste již pojistné uhradil/a, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 221 585 111 nebo na e-mailu info@svpojistovna.cz, kde Vám naši operátoři pomohou s dalším postupem, jak vzniklou situaci úspěšně vyřešit.
2. Uzavřel/a jsem si smlouvu v základním tarifu a nyní jsem si to rozmyslel/a a rád/a bych uzavřel/a tarif s širší pojistnou ochranou.
Pokud jste ještě neuhradil/a pojistné, uzavřete si novou smlouvu. Stará smlouva neuhrazením pojistného automaticky zanikne. Pokud jste již pojistné uhradil/a, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 221 585 111 nebo na e-mailu info@svpojistovna.cz, kde Vám naši operátoři pomohou s dalším postupem, jak vzniklou situaci úspěšně vyřešit.
3. Kdy obdržím doklady ke smlouvě?
Doklady ke smlouvě obdržíte bezprostředně po sjednání pojištění – dokladem o uzavření pojištění je vygenerovaná pojistná smlouva ve formátu PDF. Kopie této smlouvy je automaticky zaslána na email pojistníka (osoby,která pojištění sjednala), včetně pojistných podmínek a dalších zákonem stanovených dokumentů.
4. Nemám možnost / nešlo mi vytisknout smlouvu online pojištění.
V případě potřeby si můžete smlouvu opakovaně vytisknout.
5. Musím smlouvu podepsat a zaslat na Vaší adresu, nebo probíhá celý obchod pouze elektronicky?
Celý proces sjednání pojištění probíhá pouze elektronicky, bez nutnosti osobního jednání či podpisu smlouvy ze strany klienta. Po sjednání pojištění přes online e-shop obdržíte emailem smlouvu včetně nezbytné smluvní dokumentace (pojistné podmínky, zákonné informace apod.). Akceptace pojištění se provádí výlučně zaplacením 1. pojistného před sjednaným počátkem pojištění.
6. Jsem cizinec, mohu se u vás pojistit?
Ano, cizinci si u nás mohou sjednat online pojištění, pokud mají trvalou nebo korespondenční adresu v ČR.