Stížnost můžete podat následujícími způsoby
Podání stížnosti | |
Online | prostřednictvím tohoto formuláře |
Písemně | na adresu sídla pojistitele |
Osobně | na pobočce pojistitele |
Stížnost musí obsahovat
- Jméno, příjmení pojistníka / pojištěnce
- Kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail)
- Číslo pojistné smlouvy / škodné události
- Co nejpřesnější popis problému
- Přiložte případné dokumenty
Přijetí a vyřízení stížnosti
- O přijetí stížnosti budete z naší strany informováni písemně e-mailem.
- Stížnosti vyřizujeme bez zbytečného odkladu, maximálně ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení stížnosti.
- V případě, že není možné stížnost v této lhůtě vyřídit, budete o této skutečnosti písemně informováni.
- Výsledek šetření Vám sdělíme dopisem nebo e-mailem.
V případě, že nesouhlasíte s výsledným řešením Vaší stížnosti
- Můžete se obrátit na vnitrostátní příslušné orgány či využít mechanismu alternativního řešení sporů.
Možnosti pro případné mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- V případě životního pojištění je příslušným orgánem Finanční arbitr, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1 www.finarbitr.cz
- A v oblasti ostatních pojistných odvětví Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 www.coi.cz
- V případě neživotního pojištění je možné obrátit se na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. www.ombudsmancap.cz
- V případě, že pojistník uzavřel pojištění on-line, má právo řešit spotřebitelský spor prostřednictvím elektronické platformy
Se stížností se lze též obrátit na Českou národní banku www.cnb.cz