V případě, že jste nebyli spokojeni s našimi službami, máte možnost obrátit se na naši pojišťovnu se stížností.

Kontaktujte nás

Podání stížnosti
Online prostřednictvím tohoto formuláře
Písemně na adresu sídla pojistitele
Osobně na pobočce pojistitele

Stížnost musí obsahovat

  • Jméno, příjmení pojistníka / pojištěnce
  • Kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail)
  • Číslo pojistné smlouvy / škodné události
  • Co nejpřesnější popis problému
  • Přiložte případné dokumenty

Přijetí a vyřízení stížnosti

  • O přijetí stížnosti budete z naší strany informováni písemně e-mailem.
  • Stížnosti vyřizujeme bez zbytečného odkladu, maximálně ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení stížnosti.
  • V případě, že není možné stížnost v této lhůtě vyřídit, budete o této skutečnosti písemně informováni.
  • Výsledek šetření Vám sdělíme dopisem nebo e-mailem.

V případě, že nesouhlasíte s výsledným řešením Vaší stížnosti

  • Můžete se obrátit na vnitrostátní příslušné orgány či využít mechanismu alternativního řešení sporů.

Možnosti pro případné mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  • V případě životního pojištění je příslušným orgánem Finanční arbitr, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1   www.finarbitr.cz
  • A v oblasti ostatních pojistných odvětví Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2   www.coi.cz
  • V případě neživotního pojištění je možné obrátit se na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú.  www.ombudsmancap.cz
  • V případě, že pojistník uzavřel pojištění on-line, má právo řešit spotřebitelský spor prostřednictvím elektronické platformy

Se stížností se lze též obrátit na Českou národní banku  www.cnb.cz